Song workspace for WT12

Sign-in to participate

Only registered users may contribute to a song workspace.

Log-in Sign Up Now

Comments

DurtyDurn
3/19/2017 2:36:00 PM

sounds fucking badass


highoninfinity
3/19/2017 1:12:07 PM

I keep having these uploading issues on here.. goes to 100% then drops down to 0% and stays there.
highoninfinity
3/19/2017 1:07:09 PM

This sounds badass.
Kryptic2096
3/19/2017 6:46:53 AM

New bass tone



Kryptic2096
3/13/2017 3:50:30 AM

Just checked out Gruesome, fuckin amazing!
highoninfinity
3/12/2017 9:50:21 AM

would probably need a few hundred bucks and all the tickets n' shit for enterance and travel.
DurtyDurn
3/12/2017 8:36:22 AM

Theres that 3 day festival in Chicago this simmer 
Kryptic2096
3/12/2017 6:53:08 AM

already got something for both of them
highoninfinity
3/12/2017 6:46:36 AM

Go for it, bassists seem to be an issue. I got 13 and 14 up now.. 13 is kind of plain, but 14 is cool.
Kryptic2096
3/12/2017 4:48:44 AM

Did we get a new bassist yet or am I filling in until we do?
highoninfinity
3/11/2017 9:44:19 AM

Set a huge fire out in the lawn, and watch people get pepper sprayed by security, and then watch them get their ass kicked and chased out of there, like what happened in 04 in san bernadino during a Judas Priest set.. that shit was cool.
highoninfinity
3/11/2017 9:42:13 AM

Mark Zuckerberg would cream his pants if he could figure out how to get millions of people buckled in for VR concerts.. Speaking of, I wanna get hammered and goto some outdoor show this summer.
DurtyDurn
3/11/2017 8:23:57 AM

VR audiences n shit. 
Kryptic2096
3/11/2017 7:50:01 AM

VR jams would be sick.  I feel if Sharkboy had a team of people working on this website it would be crazy the stuff you could do on here.
DurtyDurn
3/11/2017 6:48:15 AM

They need to make VR jams
DurtyDurn
3/11/2017 6:47:41 AM

We have to make these songs super good and get sponsored by equipment people. Be at the forefront ofnthe digital band revolution 
DurtyDurn
3/11/2017 6:46:25 AM

Im gonna use the schecter.
highoninfinity
3/11/2017 6:25:33 AM

It's rare dude. The punk band I'm in, I gotta drive 130 miles there, just to practice every other weekend.
Kryptic2096
3/11/2017 3:38:22 AM

Must be nice having someone to jam with HAHA!
highoninfinity
3/10/2017 3:55:27 PM

cool, you get your guitar fixed?

View Older Posts

© Copyright 2007 - 2016 Ciliberti Enterprises Corporation. All Rights reserved Reproduction in whole or in part without written permission is prohibited.
MyOnlineBand.com Version 5.2 updated 1/13/2017